Translate

zondag 29 september 2013

Penoza 111

Heeeeeee,

Vandaag om half negen begint dan eindelijk een nieuwe seizoen van Penoza.
Dit is het derde seizoen vandaar dat er de titel "Penoza 111" is.



De serie gaat over een vrouw die na de dood van haar man gedwongen word zijn rol over te nemen in een misdaad. Er gebeuren natuurlijk hier allemaal dingen in, die ik trouwens niet ga vertellen want dan is het niet meer leuk. Er is natuurlijk nog een seizoen één en twee van, dus als je benieuwd bent wat er allemaal gebeurd zou ik het je zeker aanraden om het te kijken. Het is misschien weinig wat ik vertel maar ik wil niet te veel verklappen omdat ik juist wil dan dat je het zelf moet kijken. Zelf vind ik het een super leuke serie, dus het is zeker een aanrader om eens een aflevering te kijken en misschien vind jij het ook wel net zo leuk als ik het vind. Het komt elke zondag om half negen op Nederland 3.

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!
Veel liefs,
Daisy xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten