Translate

zondag 15 september 2013

Q&A

Dag lieve lezers,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel heb geplaatst om mijn blog. Dat komt doordat ik het gewoon super druk heb met school en dan als ik s'middags thuis kom moet ik nog huiswerk maken enzo. Dus vandaar dat ik er niet heel veel tijd voor heb, hoe graag ik ook een artikel wil plaatsen. Ik merk wel dat je als je in klas 3 zit veel meer huiswerk krijgt dan in klas 1 of 2. Daarom wil ik met mezelf en jullie afspreken dat ik sowieso elke zondag een artikel plaats.

Oke, genoeg gekletst. Vandaag heb ik een artikel voor jullie dat gaat over de seizoenen. We hebben opzich best wel een lange winter gehad en daarna super lekkere temperaturen. Dus ik dacht het lijkt me wel leuk om daar iets mee te doen. Dus ik heb hier 15 vragen die ik voor jullie ga beantwoorden.


1. Van welk seizoen houd jij het meest? Uuhm, ik heb er eigenlijk twee. De zomer en de winter. Ik hou van lekkere warme temperaturen maar ik hou ook van de sneeuw.

2. Wat draag je het liefst BB Cream of foundation? Ik ga voor BB Cream in de lente en de zomer en voor foundation in de herfst en de winter. :D

3. Waar heb je een hekel aan om in de winter te dragen? Een muts! Als je dan eindelijk je haar goed hebt zitten en je moet naar school of naar je werk en je doet een muts op dan zit gelijk je haar weer helemaal in de war, grr. Hahaha. Maar heb jullie hier misschien tips voor, zodat je haar nog steeds goed zit? Laat het dan achter bij de reacties.

4. Ga je misschien een sinterklaas en kerst "special" artikel plaatsen? Nou ik zit erover na te denken om dat wel te doen. Dat lijkt me wel super leuk. Dus misschien dat ze komen, maar ik moet dan alleen nog even bedenken hoe ik dat wil gaan maken.

5. Welke, een warme trui of een dik vest? Allebei! Haha. Nee het verschilt qua hoe het weer is. Stel het zonnetje schijnt maar het is best wel koud dan zou ik een vest aan doen. Maar is het superkoud buiten, nou doe mij dan maar een lekkere warme trui.

6. T-shirt met een driekwartbroek of een topje met een korte broek voor in de zomer? Als het echt heel erg warm is dan een topje met een korte broek.

7. Pilotenbril of  RayBan zonnebril? Ook allebei. Hieruit kan ik echt niet kiezen, haha.

8. Koud drinken met ijsblokjes of warme chocomel met slagroom? Warme chocomel met slagroom! I love it!

9. regen of sneeuw? Sneeuw, maar dan wel sneeuw dat blijft liggen haha!

10. Donker of felle oogschaduw? Ik hou meer van donkere kleuren, bijvoorbeeld bruin. Het oogschaduw doosje van Essence "05 -  To die for" vind ik erg mooi. Maar de oogschaduw "340 - Ooops...nude did it again!" is ook zeker één van mijn favorieten.

11. Sinterklaas of kerst? Hmm, die is moeilijk. Ik vind het eigenlijk allebei leuk, want sinterklaas duurt wat langer, maar met kerst ben ik jarig dus dat is ook leuk haha. Maar natuurlijk met de kerstboom en al die lichtjes enzo heeft het ook wel weer wat.

12. Sjaal, handschoenen of muts? Sjaal, dat vind ik veel fijner om te dragen.

13. Welke kleur nagellak vind je mooi voor welk seizoen? Voor de lente, denk ik iets in de richting van oranje ofzo. Voor de zomer, geel ( heel toepasselijk, de zon haha). Voor de herfst, bruin. Voor de winter, ik denk ook bruin of zwart.

14. Welke parfum zou jij dragen en in welk seizoen? Voor de lente, Essence "Like a trip to New York". Voor de zomer, Adidas for women "Pure lightness". Voor de herfst, Justin bieber's "Girlfriend". Voor de winter, Avril Lavigne "Blackstar".

15. In welk land of stad zou je kerst willen vieren? Het lijkt me heel leuk om dat in Parijs of New York te vieren!

Dit was het alweer, als jullie nog vragen of ideeën hebben kunnen jullie me altijd mailen naar mijn e-mail. Die staat op mijn blog of laat iets achter bij de reacties.

Bedankt voor het lezen!
Veel liefs, Daisy xx.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten