Translate

zondag 4 augustus 2013

10 vragen over beauty

Hee!!
Hier heb ik voor jullie 10 vragen over beauty. Er zijn vragen aan mij gesteld, dus ben je benieuwd welke vragen dat zijn lees dan zeker even verder.


1. Hoe vaak was jij je gezicht op een dag? - Ik was mijn gezicht twee keer op een dag, in de ochten en in de avond.

2. Wat is volgens jou het beste make-up merk? - Dat verschilt, de ene keer vind ik bijvoorbeeld iets van Catrice goed en dan weer van Essence. Maar ook eigen merken vind ik erg fijn, zoals de Etos. Maar als ik echt 1 moet kiezen dan ga ik voor Catrice.

3. Zou je zonder make-up de deur uit gaan? - Ja, ik zou wel zonder make-up de deur uit gaan.

4. Van welke celeb vind je de make-up prachtig? - Ariana Grande.

5. Oogpotlood of eyeliner? - Oogpotlood.

6. Wat is je favoriete oogschaduw kleur? - Ik vind van Catrice de oogschaduw "340-Ooops...Nude Did It Again!" heel mooi.

7. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up? - Voor m'n gezicht gebruikte ik sponsjes, maar breng ik 't aan met m'n handen. Voor Poeder gebruik ik een poederkwast van Essence en voor blush gebruik ik een blushkwast van Etos. Voor oogschaduw gebruik ik kwasten van de Etos en Catrice.

8. Wist je dat je mascara om de 3 maanden moet verwisselen? - Ja, dat wist ik.

9. Ben je het eens als er wordt gezegt "Mensen zien er zonder make-up ook mooi uit"? - Ja, daar ben ik het zeker mee eens!!

10. En als laatste, Wat vind je van make-up? - Ik vind het leuk om met make-up te werken. En het mooiste vind ik als het er heel natuurlijk uitziet, behalve voor feesten dan.

Dit waren alweer 10 vragen over beauty. Heel erg bedankt voor het lezen!!

Veel liefs,
Daisy.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten