Translate

zondag 4 augustus 2013

10 vragen over fashion

Hee!!
Daar ben ik weer. Mijn vorige bericht was 10 vragen over beauty en nu over fashion. Ben je Nieuwsgierig wat de vragen dit keer zijn, lees dan zeker verder.


1. Spijkerbroek of joggingspak? - Voor overdag een spijkerbroek, voor op een luie vrije dag een joggingspak.

2. Jurkjes of rokjes? - Jurkjes.

3. Wat vind je van een Maxi Skirt? - Ik vind een Maxi Skirt heel mooi.

4. Hakken of platte schoenen? - Allebei, ik kan niet kiezen haha.

5. Jasje (blazer, etc.) of vest? - Allebei, hier kan ik ook niet uit kiezen.

6. Heb je kledingstukken waarvan je denkt: "Die gooi ik nooit meer weg"? - Ja, die heb ik.

7. Hoe omschrijf jij je kledingstijl? - Kleurrijk, modern.

8. Als je 1 minuut gratis mocht winkelen, in welke winkel zou dat je dat willen? - Ik heb er 3: De New Yorker (alleen hebben wij die hier volgens mij niet), de Sting of de H&M.

9. Zou je ooit je kledingstijl veranderen? - Daar kan ik nu niet zoveel over zeggen, want als ik nu zeg van niet zou dat later wel heel anders kunnen zijn. Maar op dit moment denk ik dat ik wel naar de volwassenere kant zou gaan na mate ik ouder word.

10. Wat vind je van kleding? - Ik vind ook kleding super leuk. Je kan je zo gek aankleden als je zelf wil. Het leukste aan kleding vind ik, dat iedereen een eigen stijl heeft dus niemand is hetzelfde! Niet alleen qua persoonlijkheid maar dus ook qua kleding!

















Voor de gene die niet weten wat een Maxi Skirt is: Dit is het!


Dit was het alweer de 10 vragen over fashion. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Doegh,
xx Daisy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten