Translate

maandag 12 augustus 2013

Tag wel of niet?

Hee!!

Ik heb deze week weinig tijd gehad om een artikel te plaatsen, dus vandaar dat er gister niks op stond. Maar ik zal er deze week voor zorgen dat er twee artikelen komen! Daarom heb ik nu dus even een vraag aan jullie. Ik zag bij een vriendin van mij op haar blog www.beautywithdemi.blogspot.com een hele leuke tag staan. De "Handschrift tag", omdat ik die tag zelf nog nergens ben tegen gekomen (behalve op haar blog) vroeg ik me af of jullie het ook leuk zouden vinden als ik die tag ook doe. Voor meer informatie om te zien wat tag het is etc., zou ik zeggen neem eens een kijkje op haar blog! :) Dus laat het achter bij de reacties of jullie die tag ook willen zien. Bij 3 reacties ga ik de tag doen.

Alvast bedankt!:)
Doegh, veel liefs Daisy xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten